Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw
Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw/ Skargi i Wnioski
- Wnoszący skargi i wnioski przyjmowani są przez:
- dyrektora przedszkola - w każdy wtorek w godzinach od 900 do 1500,
- osobę wyznaczoną do zastępowania dyrektora (w czasie jego nieobecności.)
- Miejscem przyjmowania wniosków i skarg jest kancelaria dyrektora.
- Skargi i wnioski mogą być wnoszone:
- pisemnie,
- drogą e-mail,
- ustnie do protokołu
- Sprawy załatwia się według kolejności ich wpływu i stopnia trudności.
5. Przedszkole przyjmuje i załatwia sprawy dotyczące edukacji, kadr, finansów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa:
- dokumentacją kancelaryjną - wg instrukcji kancelaryjnej,
- dokumentacją kadrową i finansową wg odrębnych przepisów.
Załatwianie spraw
TRYB ZAŁATWIANIA SPRAW:
- Przyjęcie lub wypisanie dziecka z przedszkola, wydawanie zaświadczeń, wydawanie decyzji, opinii, sprawy organizacyjne, wnioski, skargi – dyrektor.
- Odpłatność za przedszkole, naliczenia opłat - kierownik administracyjno-gospodarczy.
- Bieżące informacje o dziecku:- nauczycielki poszczególnych oddziałów.
- Konsultacje indywidualne dla rodziców - nauczycielki poszczególnych oddziałów, specjaliści.
Metryka
changes-registry
Expand