Przyjmowanie i załatwianie spraw

Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw

Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw

Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw/ Skargi i Wnioski​​​​

  1. Wnoszący skargi i wnioski przyjmowani są przez:
  • dyrektora przedszkola - w każdy wtorek w godzinach od 900 do 1500,
  • osobę wyznaczoną do zastępowania dyrektora (w czasie jego nieobecności.)
  1. Miejscem przyjmowania wniosków i skarg jest kancelaria dyrektora.
  2. Skargi i wnioski mogą być wnoszone:
  • pisemnie,
  • drogą e-mail,
  • ustnie do protokołu
  1. ​​​​​​​ Sprawy załatwia się według kolejności ich wpływu i stopnia trudności.

      5. Przedszkole przyjmuje i załatwia sprawy dotyczące edukacji, kadr, finansów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa:
   - dokumentacją kancelaryjną - wg instrukcji kancelaryjnej,
   - dokumentacją kadrową i finansową wg odrębnych przepisów.

Załatwianie spraw

Tryb załatwiania spraw

TRYB ZAŁATWIANIA SPRAW:

  1. Przyjęcie lub wypisanie dziecka z przedszkola, wydawanie zaświadczeń, wydawanie decyzji, opinii, sprawy organizacyjne, wnioski, skargi – dyrektor. 
  2. Odpłatność za przedszkole, naliczenia opłat - kierownik administracyjno-gospodarczy.
  3. Bieżące informacje o dziecku:- nauczycielki poszczególnych oddziałów.​​​​​​
  4. Konsultacje indywidualne dla rodziców - nauczycielki poszczególnych oddziałów, specjaliści.

Metryka

Rejestr zmian

Rozwiń

Rejestr zmian

Data publikacji

Osoba